tag:blogger.com,1999:blog-18669993.post3689943675935300799..comments2024-03-17T21:14:29.169-12:00Comments on Pazarlama Köşesi...mustafa zeyrek: Pepsi ile maksimum tat ve Aysun Kayacı figürünün pepsi değerine kattığı olası katkıMUSTAFA ZEYREKhttp://www.blogger.com/profile/12284816306403066471noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-18669993.post-79849875674857816222007-10-27T03:16:00.000-12:002007-10-27T03:16:00.000-12:00Türkiye'de ünlülerin kullanımının mantığını ben an...Türkiye'de ünlülerin kullanımının mantığını ben anlamış durumda değilim. Reklam ajanslarının ne düşündüğü ve şirket yönetimlerinin hangi sebeplerle kabul ettikleri meçhul. Türkiye'de üstelik ünlü kullandığınız zaman ünlü kişiye sadece parasını verip salıyorsunuz...Örneğin Turkcell Nil K reklamlarında oynatma kararı verdiğinde Nil'in gençler tarafından sevilme oranının çok düşük olduğunu araştirmalar ortaya koymuş ama reklam ajansı sahibinin ne düşündügü daha ağir basmiş sanırim.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-18669993.post-27400468678282672512007-10-26T02:23:00.000-12:002007-10-26T02:23:00.000-12:00Sedat düşüncelerinize aynen katılıyorum.Bence konu...Sedat düşüncelerinize aynen katılıyorum.Bence konuya bir da şu açıdan bakmak lazım nüfusununu %90 nın veya daha fazlasının müslüman olduğu bir toplumda seks ile dikkat çekilmesi ne kadar doğru..Hele bir de reklam konusu içecekse,yani demek istediğim bir parfüm reklamında kokuyla kadının çekiciliği arasında kadınsılıktan yararlanılabilinir.Ben bunu gıda sektöründe ülkemizde doğru bir paz.anlayışı olarak görmüyorum.. Bence pepsinin ürün çeşitliliğinden ziyade promosyon ve halkla ilişkiler faaliyetlerinden yararlanması gerektiğini düşünüyorum.Çünkü müşterinin bir dükkana girdiği zaman özellikle 'bana pepsi ver'veye kendisinin gidip direkt onu alması gerekir.Aksi takdirde coco cola gibi bir dünya deviyle rekabet etmesi imkansız gibi gözüküyor.Bu arada ben de pepsi max inanın hiç içmedim..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-18669993.post-19326203195513185592007-10-02T21:38:00.000-12:002007-10-02T21:38:00.000-12:00OPET REKLAMLARINDA TARKAN VE CEM YILMAZ OYNAMASAYD...OPET REKLAMLARINDA TARKAN VE CEM YILMAZ OYNAMASAYDI HİÇ KİMSE YOLU BİR KAÇ KM UZATIP OPETE GİDİP YAKIT ALMAZDI, CEM YILMAZ EKRANDA CİP YEMESEYDİ CİPS SATIŞLARINDA O KADAR ARTIŞ OLMAZDI, PEPSİ YÖNETİCİLERİ DE DÜŞÜNMÜŞ BİZ AYSUN KAYACIYA 250 BİN YTL PARA VERMEZSEK DAHA DA GERİLERİZ DİYE DÜŞÜNMÜŞLER. BU BİR GERÇEK TÜRK İNSANI HER REKLAMDA BİR ÜNLÜYÜ GÖRMEZSE GİDİP O ÜRÜNÜ GÖRMEZ VEYA ALMAZ.TABİ O ÜNLÜYE VERİLEN PARA MÜŞTERİDEN ÇIKARTILIYOR. BENCE O RENAULT CLİO REKLAMI ÇOK GÜZEL OLMUŞTU.MOTOSİKLETLİ ADAMLA ÇEKİLEN REKLAM. BİR ÖPÜŞME SAHNESİ İÇİN 250 BİN YTL ABİ YAA. İNANIRMISINIZ MUSTAFA BEY BEN O PEPSİ MAX I İÇMEDİM.<BR/><BR/>İYİ ÇALIŞMALARAnonymousnoreply@blogger.com