MARKALARIN EVRİM TEORİSİ
Hiçbir marka tesadüfi olarak yaratılmamıştır.
Tüm markalar üretim faktörlerinin mutasyonu ile aynı kökten gelmiştir.
Ürünler arasındaki varolma savaşında değişime ayak uyduramayan markalar ayıklanır , markalaşabilenler çoğalmayı sürdürür
Her marka kendinden biraz daha az gelişmiş bir önceki aşamanın bir adım sonrasıdır ,
Hiçbir teori pazara çıkana kadar yanlışlanamaz
Her ürün daha karmaşık bir gelişimle evrimleşir ve tekrar basitleşir
Kullanılmayan ve tekrarlanmayan imaj körelir
Pazarı doğru algılayamayan markalar doğal seleksiyon sonucu yokolur
Gerçek pazara düştüğünde akılda kalan tek yönü maymun hikayesidir
Pazar deneyimleri yeni stratejileri kalıtsal olarak etkilemekte , böylece daha yetkin bir oluşuma neden olmaktadır
İmajın değişmezliği bir önyargıdan ibarettir
Ürün fiziksel gelişimini tamamladıktan sonra ancak değer gelişimi başlayabilir
No comments:
Post a Comment