Risk
Pazarlama , kuralına uygun oynandığında sizi , ancak bir adım ileri götürebilir . Fark yaratan ise kuralsızlıktır . Eğer başarıya götüren bilinen bir yol varsa o yolda başkaları da var demektir . Başarınızı paylaşırsınız , kazanmaz , payınızı alırsınız.
Zaten pazarlamadaki bütün kurallar da kuralların dışına çıkarak fark yaratanların açtıkları yollara verilen isimlerden başka bir şey değildir. Adı konulmuş bir method kazandırmaz.
Risk nedir ?
Bilinmeyenin bilinene olan oranı. Risk ne kadar küçükse kar da o kadar küçüktür. Riskin az olduğu yani bilinmeyen durumların daha az olduğu bir durumu herkes görebilir. Bilinen bir yolda başkaları da vardır.
Sonsöz : Herkesin görebileceği bir fırsat , fırsat değildir.
Takip
Zaten pazarlamadaki bütün kurallar da kuralların dışına çıkarak fark yaratanların açtıkları yollara verilen isimlerden başka bir şey değildir. Adı konulmuş bir method kazandırmaz.
Risk nedir ?
Bilinmeyenin bilinene olan oranı. Risk ne kadar küçükse kar da o kadar küçüktür. Riskin az olduğu yani bilinmeyen durumların daha az olduğu bir durumu herkes görebilir. Bilinen bir yolda başkaları da vardır.
Sonsöz : Herkesin görebileceği bir fırsat , fırsat değildir.
1 comment:
Risk alabilmek Fark yaratabilmeklede doğru orantılı. Oran her yerde mevcut konu pazarlama olduğunda (veriler ve bunları değerlendirme). Ama alınabilecek risklerinde kişinin bilgi/deneyimi ile doğru oranlıtı olması gerekiyor. Yoksa her risk alanın başarıya koştuğu bir kulvarda yarışıyor olurduk ki buda çok olası gözükmüyor. Alacağın Riski bilmek bence en önemlisi. Burada bahsettiğim bilmek öngörmek için gereken bilgidir, dediğinize katılıyorum bilinen yer zaten keşfedilmiştir önemli olan keşfedilecek olan yerlerinde var olduğunu bilmektir. (ne kadar çok "bilmek" kelimesini kullandım :)
Post a Comment