Mesajı anlatmak ya da oluşturmak
Alışveriş merkezini gezerken bir gömlek firmasına giriyorum. Gömleğin etiketinin üzerinde şöyle yazıyor : Bu gömlek üzerindeki fiyat yıl boyunca aynıdır , promosyon ve fiyat indirimine girmez…
Sürekli tekrarlanan promosyonlara karşı incinen sadık müşterileri düşünerek , böyle bir incinmenin olmayacağının güveni başka bir biçimde verilemez mi ?
Kendinizi anlatmaya başladığınız anda tüketici bilinçaltında soru işaretleri oluşur. Makbul olan anlatmak istediğiniz şeyi bir intibaa olarak tüketiciye hissettirebilmektir. Dufy ya da Bisse mağazalarına girdiğinizde böyle bir anlatıma gerek kalmadan bu intibaayı edinirsiniz. Bilinçaltınız bu intibaayı mağaza konseptinizle , satıcının yaklaşımıyla vs. alır.
No comments:
Post a Comment