17 May 2008

T-box ürünleri ve eski donunu getir-yeni donunu götür kampanyası


T-box başarılı bir ambalamajlamayla benzinliklere dahi inebilen başarılı bir örnekti. Giyim kuşamda daha pratiği seven , süprizden hoşlanan kesim için dikkat çekici, farklı bir çalışma olmuştu. Ancak bu tür çalışmaların yenilik ruhu ölmeden, yeni eklerle tazelenmesi gerekir. Para üstünün kutuların içerisinde sunulması bunun bir örneğiydi ancak devamı gelmedi.

Şu anki kampanyaları ise eskiyi getir - yeniyi götür şekline dönüşmüş. Yani eski donunuzu getiriyorsunuz size yeni bir don veriyorlar…

Peki hangi kesim bu kampanyayı takip eder , yani donunu getirir ? Bence hiç kimse… Üniversite geyiklerine malzeme taşımak isteyen birkaç hınzır genci saymazsak kimsenin bu kampanyayı takip edeceğini zannetmiyorum. Ancak tüketicinin bu kampanyaya katılım olarak aktif olmayacağının firma da farkındadır. Mesele donunu getir- donunu götür öğesi üzerinden reklam yapabilmek , ürünü halen konuşulur kılabilmek.

Bence buradaki tek hata tüketicinin arkasında durmayacağı bir aktiviteye ağırlık verilmesi. Asıl ağırlık verilmesi gereken iyi bir sloganla “don” espirisinin iyi biçimde işlenmesi ve gündeme taşınması olmalıydı.
Cem boyer bu donu ergenedon olarak adlandırarak bir yazara hediye etmiş ve Türkiye’nin ne giydiği , kılıfı üzerine bazı yorumlarda bulunmuş. Aslında buradan çok iyi - konuşulur malzemeler çıkabilir ama konu siyasete bulaşma ya da gönderme olunca yorum yapmadan tek kelimeyle geçiyoruz : “ cıs “ sakın ha…

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us