06 June 2008

Eğitim çok da önemli olmayan bir ayrıntı mıdır ?

Müşterilere her konuda eğitim vermek yabancı firmaların çok sık başvurdukları ve tekrarladıkları bir yöntem. Bu eğitim ise bir marka olmanın gerekliliği gibi açıklanır genellikle. Bu açıklamanın altında yatan anlam ise hedefsiz bir gerekliliği işaret ediyor. Böyle bir amaç hedefi olmayan lüzumsuz bir ayrıntı gibi duruyor.

Oysa , müşterinize eğitim yatırımı yaptığınızda müşteriniz daha da bilinçlenir , müşteriniz bilinçlendikçe daha da büyür , daha da büyüdükçe daha çok yatırım yapar.

Eğitim >>>> büyüme >>>>> yatırım

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us