22 June 2008

Tutarlı ya da eğlenceli marka


Sadece yalancı insanlar tutarlı olmaya gereksinim duyar. Tutarlı olmak için görünür bir çaba harcar. İnsanları şaşırtabilme yönünüz kendinize olan güveninizden kaynaklanır ve bunu gösterir. Tutarlı insanlar genellikle hissettiklerini bastıran , hayata düşünerek yaklaşan ya çok mantıklı ya da gelenekselci insanlardır. Yani , sıkıcı… Modern insan biraz bu tanımlardan farklılaşarak ortaya çıkan yeni bir tür ; daha eğlenceli , farklı hayat tarzlarını benimseyebilen...

Marka kavramını incelediğimizde tutarlı , belirli bir çizgisi olan gibi tanımlamalar yapılır ama insan değişirken markanın da bu değişimle uyumlu bir hal alması gerekmez mi ? Casio markası her zaman kalitesini , çizgisini korumuş bir markadır , bir o kadar da farklışamamaş , eğlenceye bulaşamamış bir yapısı vardır. Eğer, bir ürün seçecek olsaydım kesinlikle Casio markasını seçerdim , ama toplam bir tercih olarak Casio hiçbir zaman modern insan ile yan yana durmuyor.

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us