24 May 2007

tanımlara uymak ve etkileyicilik


İsmini hatırlayamadığım bir düşünürün şöyle bir sözü vardı : insanlar yalnızca iki şeyi hatırlar , iyi ve kötü olanı.


Reklam mantığı da bu gerçeğin etrafında işler. Hayatın normal akış ritmini yansıtan reklamın hatırlanma oranı düşüktür. Bir derece ölçüyü aşan , şaşırtan , farklılık kokan reklamlar iz bırakır . Bu anlamda negatif hisler uyandıran reklamın dahi başarı şansı , klasik bir tekrarı aşamayan yavan bir reklamdan daha yüksektir.


insanların kafasındaki tanımlara uymak sadece takdir yaratır ,

TwitterTakip

2 comments:

Betül said...

Yazılarınızı aşağı yukarı bir aydır takip ediyorum ve sizi kutlarım gerçekten yararlı, etkili, uygulanabilir açıklamalar.İnsanları sıkmadan, gereksiz yere uzatmalara gitmeden anlatımınız beni etkiledi.Şablon seçiminiz de çok sade ve gözü yormuyor.
Gerçekten özenerek ve düşünerek hazırlamışsınız tekrar elinize sağlık diyorum.
Bir öğretmen olarak hiç bilmediğim bir alanda para kazanmayı öğrenmeye çalışıyorum bu yüzden pek çok alakalı site araştırması yaptım.Sizin blogunuzu da bu şekilde keşfettim.
E-ticaret modelinde başarılı olurmuyum bilmiyorum çünkü ticaret benim gibi iyice memurlaşmış işimden çok farklı ve ben ticaretin T'sini dahi bilmiyorum.
Umarım sizlerinde yardımıyla bu hiç bilmediğim alanda başarılı olacam.
Kişisel gelişim kitaplarını sürekli okumama rağmen insanlardan çekiniyorum, üzerimdeki tutukluğu bir türlü atamıyorum. Nasıl rahat olabilirim adayıma projemi anlatırken.Bu sorunla ilgili düşünceleriniz varsa en kısa zamanda yayınlayın lütfen.Çünkü benim bir an önce harekete geçmem lazım.
Başarılarınızın devamı dileğiyle...

Anonymous said...

eger yazilarim faydali oluyorsa cok sevinirim ,

ayrica ilginiz icin tesekurler

mustafa zeyrek

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us