26 December 2008

Boyner ve yeni kampanyası


Boyner mağazalarında yeni bir kampanya var ; Turkcelli müşterilere ekstra % 15 indirim.

Bu tür kampanyalar ufak bir grubun memnuniyetini arttırırken, büyük bir çoğunluk için “dezavantajlı durumda olduğu” izlenimi yaratıyor.

Kampanya ya genel olmalı ya da bu küçük grubun bildiği ama diğerlerinin de çok dikkatini çekmeyecek türden olmalı.
Ufak bir azınlık için siz diğerlerinden ucuz alıyorsunuz demek , büyük bir çoğunluğa siz diğerlerinden pahalı alıyorsunuz demektir.

TwitterTakip

4 comments:

Anonymous said...

Zaten yapılmak istenen de bu.Avantajlı azınlığa imrenen çoğunluk mensuplarına bir şekilde kendilerine katılma imkanı verebiliyorsanız başarı kesindir.

Eğitişim Kariyer Enstitüsü said...

Bu sıkıntıyı malesef sadakat kartlarında da görüyoruz. Kartı almak hem meşakkatli hem de alanlar daha ucuza sahip oluyor. Bunun başarı oranı somut olarak nedir? Bize bilgi verirseniz sevinirim. İyi çalışmalar

Anonymous said...

buradaki örnek avantajdan ziyade ayrıcalık gibi geliyor bana. Turkcell müşterilerine sunulan bir ayrıcalık... Diğer müşterileri motive edecek bir yönü yok. Diğerleri kasada daha fazla para ödüyor ve bunun yarattığıo psikolojinin kaybettireceğini düşünüyorum

Mustafa zeyrek

yeditepe said...

evet haklısınız , işte bunun için Turkcell Boynere belli bedeller veriyor

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us