Mustafa Zeyrek.... Geleneksel anlayışta tezgahımızı köşe başlarına kurardık. Coğrafya , yer ve mekan pazarlamanın asıl ana unsurlarıydı. Yeni dünyada ise ancak pazarlama yaklaşımıyla bir köşe edinebiliyorsunuz. Mekan anlamsızlaşırken sizi bir köşede tutabilen unsurlar her gün yenileniyor. Pazarlama köşesi her gün bu yeni kavşakları sorguluyor. Bugünün pazarlama kavşakları nerede kesişiyor ?
2 comments:
Hocam bence burda vurgulanmak istenen etlerin saglıklı oldugu degil mcdonalds ın milkshake(dondurmalı soguk süt) urununun dogallıgı olabilir milk (süt) Shake(sallamak, sallanmak, titretmek) SAllanan bir inek ile dogal milkshake
o yönde de kullanılabilir ama alıntı yaptığım site , et konusunda bu reklamın vurgu yaptığını söylüyordu
mustafa zeyrek
Post a Comment