McDonald's, çocuk ve genç kitle
McDonald’s çocuklara özel bir önem verir. Bir arkadaşımın yorumuna göre ; bu yaklaşım ile firma geleceğe yatırım yapıyor , yıllar sonrasının planlamasını yaparak alışkanlık oluşmasını sağlıyor.
Gerçekten de McDonald’s renkleri çocuklara daha çok hitap etmeye , oyun alanlarıyla çocuklara özel önem verdiğini göstermekte , menülerindeki kampanyalarla çocuklara geniş bir alan ayırmakta.
Burada firmanın ne kazandığını görüyoruz ve “başarılı” damgasını yapıştırarak yorumlamaya çalışıyoruz ama ya ne kaybettiği ?
McDonald’s firmasının asıl hedef kitlesi genç kesimdir. Genç , üniversiteli , özgürlüğüne düşkün , geleneklerin dışında duran bir kesim… Bu kesimde özgürlünü kazanma , çocukluktan sıyrılma , ergen olma ihtiyacı üst seviyelerdedir. Firmanın çocuklar ve çocukluk ile mesafe koymaması bu genç kitlenin özgürlük ihtiyacına cevap verememesi anlamına gelmeyecek midir ?
McDonald’s önünde oluşan küçük yaştaki kalabalığı görerek “ başarılı” damgasını yapıştırıp, bu resmi yorumlayabiliriz ama ya ne kaybettiği ?
3 comments:
supreme clothing
golden goose sneakers
vans outlet
kyrie 6 shoes
ralph lauren uk
lebron 15 shoes
michael kors handbags
polo ralph lauren
yeezy boost 350
retro jordans
supreme clothing
nike lebron 15
bape hoodie
adidas yeezy
curry 6
balenciaga sneakers
supreme shirt
curry shoes
longchamp
cheap jordans
off white outlet
kyrie irving shoes
nike travis scott
golden goose sale
alexander mcqueen
chrome hearts
fear of god
yeezy shoes
palm angels t shirt
off white clothing
Post a Comment