13 October 2006

Satıcı ezberi : özellikleri unut , faydayı vurgula


Tipik bir satıcı kuralıdır : özellikten bahsetme faydayı vurgula ,

Çoğu zaman sizi bulup karşınıza çıkan müşteri ise fayda konusunda bir önbilgiye sahiptir

Direkt sipariş vermek yerine sizin karşınıza çıkıp dinliyorsa fayda yani asıl fonksiyon yeterli olmamıştır diyebiliriz ,

Hiçbir yarar sağlamayacak şaşırtıcı özellikler dahi faydanın önüne geçebilir,

Fayda bugünün ihtiyacını karşılar , özellikler yarının ,

Fayda “ daha başka “ sorusunu tatmin etmez , sadace susuzluğu giderir , susuzluk ise hiçbirşeydir…

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us