27 August 2008

Bu işi de sen yap...


satış gibi , pazarlama gibi klasik meslek gruplarında çalışanlar istihdam ediyoruz ve yapılması gereken önemli işleri de bu çalışanların üzerlerine bindiriyoruz. Oysa başka departmanda çalışan bir kişinin o işi yapması biraz ilgilenmesi demektir. O işin sorumluluğunu hissetmez , o işte yoğunlaşamaz.

Örneğin , sektördeki değişim , gelecekteki yönelim , rakip firmalardaki ataklar… Rekabetin artması bu konuları kritik önemde olmasına neden oldu ama bu tür tahminleri , analizleri kimler yapıyor ? Satış temsilcileri…

Eğer bir firma yönetseydim içlerinden analiz yeteneği en kuvvetli olanı seçerek şöyle bir görev verirdim : geleceği tahmin et , senaryo üret , rakip darbe senaryoları oluştur , çılgın fikirler getir…

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us