06 October 2006

doğru an


En iyi reklam anı hangi an’dır ? En çok hangi zamanlarda insan gördüğü bir şeyi muhakeme eder ve kafasına yerleştirir ?
İş dönüşü mü , sabah mı ya da hangi saatler?

1-2 gün önceki uzun yol seyahatim sırasındaki bir dinlenme tesisinin tanıtım panosu halen hatırımda ;
“ Tesislerimizi geçeli henüz 200 mt. oldu , halen dönmek için bir şansınız var “
Normal zamanlarda onlarca reklam , yazı ve ürün arasında kaybolabilecekken uzun yol seyahati boyunca tebessüm ettiren , muhakeme ettiğim bir cümle olarak aklımda kaldı.
Bu basit cümle , insan beyninin nefes alamadığı bir zamanda gazete sayfasının 3. sayfasında yer almayarak akılda kalmayı başardı.
“ Biz buradayız “ tarzı benzer mesaj yığınına karşı , orada farklı bir duruşun olduğunu hissettirebildi…

TwitterTakip

3 comments:

Onur Yuksel said...

Evet farklılaşma ve diğerleri arasından sıyrılma açısında başarılı bir örnek. Ama aklıma takılan soru. Siz geri döndünüz mü?

MUSTAFA ZEYREK said...

Geri döndüm , neden ?

böyle bir ayrıntıda yaratıcı olabilmeyi beceren bir firmanın hizmet ve ürün kalitesinde de aynı ayrıntıları düşüneceğine kanii oldum ,

ve pişman olmadım ,

mekan adresi kırşehir ankara yolu 5. km şahintepesi dinlenme tesisleri

Anonymous said...

Evet o Dinlenme Tesisini bende biliyorum.
Farklı olma çabasıyla değil, farklılığı yansıtmak ve farkındalığı sağlamak adına yapılmış bir çalışma olarak değerlendiriyorum ben o reklam panosunu. Gerçektende sizin bahsettiğiniz gibi bende çok memnun kaldım ve o cümleyle sınırlı kalmayıp, farklılılarını yansıtabiliyorlar.

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us