07 November 2005

Bayram Mesajları ve Pazarlama


SMS icat oldu mertlik bozuldu.
Benim gibi sizde bayramda onlarca mesaj almışsınızdır.
O kadar mesajın ardından hangisini anımsıyorsunuz şimdi. Hazır kalıplarla örülmüş copy-paste yöntemli mesajlar zaman ve emek maliyetine vurulduğunda istenilen verim elde edilebiliyor , vermek istediğiniz mesaj iletilebiliyor mu ?
Bu mesajları okuyunca aklıma geçen gün karşılaştığım bir pazarlamacı geldi. “ İyi günler Ahmet bey , ben x şirketinden geliyorum y ürününü z fiyatına satıyorum , almak ister misiniz ? Cevap : Döncem ben sana
Şimdi hep beraber tekrar ediyoruz : farkındalık yaratmak için bildiğini değil karşıdakinin duymak istediğini söylemeli , ona farklı olduğunu hissettirmelisin.

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us