22 June 2008

Red Bull , Kola'nın alternatifi midir ?


Eğer radikal bir ürününüz varsa , bunu pazarlama , satış ve reklam konusunda da radikal bir biçimde yapmanız gerekiyor. Diğer türlü , iletmek istediğiniz mesaj hedef kitlede vurucu etkiyi yaratmıyor. Örneğin , Red Bull…

Kendisini Tv gibi topluma hitap eden kanallarda göstermek yerine öğrenci organizasyonlarında , barlarda , sokak organizasyonlarıyla hedef kitlesine ulaşmayı seçti. Bu dokunuşu sağladığında , bu iletişim yolu, tutarlı bir çizgi oluşturdu.

Ancak , burada Red Bull şu kararı net bir biçimde vermeli : Kola pastasından pay mı almaya çalışmalı , yoksa karşıt bir kültür mü oluşturmalı ?

Cola Turka bilinçsiz bir biçimde kendisini çok doğru bir noktada buldu. Alternatiften ziyade karşıt bir kültür oluşturma ve tercih öğesi olma konumuna yerleşti.

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us