02 June 2008

Tüketim ve tatmin



Bir arkadaşım vasıtasıyla hızlı okuma kursuna giden bir grup ile tanıştım. Grupla sohbetim esnasında konu kitaplardan açıldı ve sonunda şunu anlamış oldum ; hızlı okuma kursuna giden bu gruptaki insanların normal bir kitap okuma alışkanlıkları yok

Zaten kitap okuma alışkanlığı olmayan ve bundan dolayı da kitabı yavaş okuma gibi bir sorunu olmayan bir insan niçin böyle bir kursa gider ?

İnsanların tüketim ihtiyacının oluşmasından dolayı tükettiklerini düşünüyoruz ama bu tüketime şu tür eklemelerde de bulunmamız gerekiyor ; psikolojik tüketim , sosyal tüketim …

Gençlere baktığınızda çoğunun 3-5 tane kredi kartı olduğunu görürsünüz. Bu toplam kredi limiti harcayabileceklerinin çok üstünde bir rakama tekabül eder. Bu tabloyu klasik bir tüketim ihtiyacıyla açıklamak mümkün değildir

TwitterTakip

1 comment:

david santos said...

7/6/2008

Portugal 1 Turquia 0
Portugal 0 Turquia 0
Portugal 0 Turquia 1

FAIR PLAY

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us