Tesadüfi faktörler
Müşterinizin ürününüzü almasının birçok nedeni vardır ve bu neden de çoğu müşteride farklıdır. Eğer müşterilerin ürününüzü alma nedeni hiçbir noktada kesişmiyor , ortak bir nokta ortaya çıkmıyorsa, siz bir pazarcısınız, demektir. Akıllı firmalar önce bu ortak noktayı tesbit eder , sonra bunu geliştirmeye çalışır ve bu noktaya yatırım yapar.
Diğer firmaların sık sık şu tür sorular sorduklarına şahit olursunuz : işler bu aralar düşük , neden acaba… Gördüğünüz gibi , tesadüfler bu şirketi yönetiyor
Diğer firmaların sık sık şu tür sorular sorduklarına şahit olursunuz : işler bu aralar düşük , neden acaba… Gördüğünüz gibi , tesadüfler bu şirketi yönetiyor

No comments:
Post a Comment