20 December 2006

ETİ - TUTKU

Müthiş reyting alan bir film arasında reklam verebilirsiniz ama bu reklamın maliyetine rağmen, reklamınız film yorumuna , ufak bir molaya kurban gidebilir. Harcadığınız onca para , film başlayana kadar verilmiş kısa bir ara, olarak görülüp , kuru gürültüye karışabilir.

4-5 gün önce, uzun yolda seyahat ederken, dikkatimi bir kamyon çekti. Üzerinde ; dikkat akıcı madde , ETİ-TUTKU yazıyordu. Yol boyunca herhangi bir uyarana maruz kalmayan beyin , uzun yol boyunca , Eti’nin bu yaratıcı çalışmasını irdeledi.

Çikolatanın akışkan olması bir avantaj mıdır , lezzetini arttırır mı ? Kimse bunu sorgulamaz, bu akışkanlığı bir lezzet harikası olarak sunarsanız , bisküvi arasından damlayan yeni bir lezzet yaratırsınız. İnsanlar, ürününüzü herhangi bir bisküvi olarak değil , akışkan çikolatalı bisküvi olarak tanır , kişiselleştirir ve kimlik yükler.

Herkes su satar , siz ise sağlık , serinlik ve doğallık satın . Su uyur , imaj uyumaz.

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us