Geride kalma travması
Şirketler büyüdükçe, ağırlık merkezleri müşteriden şirketin kendi işleyişine doğru kayar. Ufak bir firmanın, müşteri bazlı esnek yönetim anlayışı , kendi iç dinamiklerini baz alan , müşteri gerçeği yerine kendi gerçeklerini terazinin diğer tarafına koyan bir yönetime doğru yol alır. Bu müşteri kaybı demektir ve hemen moda bir isim bulunur : kriz
Sonra ,bu sorun yine moda cevaplarla karşılanır : Ceo , kriz yönetimi , Iso standartlarına geçme , Toplam Kalite yönetimi …
Şu günlerde çoğu şirket yeni bir ceo aramakla ya da kriz yönetim methodlarıyla meşgul. Matbaanın 400 yıl sonra getirtilmesinin yarattığı geride kalma travması çok derinlerde.
Takip
Sonra ,bu sorun yine moda cevaplarla karşılanır : Ceo , kriz yönetimi , Iso standartlarına geçme , Toplam Kalite yönetimi …
Şu günlerde çoğu şirket yeni bir ceo aramakla ya da kriz yönetim methodlarıyla meşgul. Matbaanın 400 yıl sonra getirtilmesinin yarattığı geride kalma travması çok derinlerde.
No comments:
Post a Comment