Tepkinin satışa dönüşümü
Pazarlama aslında bir tepki yaratma uğraşıdır. Politik bir parti , halkta tepki yaratarak bu tepkiyi oya dönüştürmeye çalışır , bir sivil toplum kuruluşu bir tepki yaratarak bu tepkiyi gönüllü üyeye dönüştürür , bir cemaat yine yarattığı tepkiyle bu tepkiyi fikir birlikteliğine dönüştürür. Pazarlama, hedef kitlede bir tepki yaratarak hedef kitleyi müşteriye dönüştürme uğraşıdır.
Seçim gündemi ısınırken CHP ‘nin tepki yaratma noktası : Laiklik , AKP’nin tepki yaratma noktası : Din özgürlüğü ve Avrupa Birliği , MHP ‘nin ise Milliyetcilik… Sizin bir firma olarak, hedef kitlenizdeki tepki yaratma noktası neresi ?
Takip
Seçim gündemi ısınırken CHP ‘nin tepki yaratma noktası : Laiklik , AKP’nin tepki yaratma noktası : Din özgürlüğü ve Avrupa Birliği , MHP ‘nin ise Milliyetcilik… Sizin bir firma olarak, hedef kitlenizdeki tepki yaratma noktası neresi ?
No comments:
Post a Comment