Talking value
Bir reklamın asıl amacı, konuşmaya değer bir şey yaratabilmektir, diyebiliriz. Ürün reklama girdiğinde soyut bir hal alır , bu soyut şeyi hayata dahil edip insanların yaşamında somutlaştırmanın bir yoludur , konuşulur kılmak. “ Sınırsız güç güç değildir , Just do ıt” yaşamın bazı anlarında hayatımıza dahil olan ve ürünü somutlaştıran öğelerdir. Konuşulmayan reklam, hayatınıza dahil olup bilinçaltınıza yerleşemez
Mamma mia , hapşırmak gibi insanların ağzına yapışan bir sözcüktü. Hedef, bir öksürük gibi , bir hapşucuk gibi insanların ağzına yerleşebilmek olmalı. Hapşurtabilen marka çok yaşar.
Mamma mia , hapşırmak gibi insanların ağzına yapışan bir sözcüktü. Hedef, bir öksürük gibi , bir hapşucuk gibi insanların ağzına yerleşebilmek olmalı. Hapşurtabilen marka çok yaşar.

No comments:
Post a Comment