Kentucky Fried Chicken
Ya yeni bir şey keşfetmelisiniz ya da ayrıntılarla oynamayı bilmelisiniz. Her keşfettiğiniz şeyi yaşatmak, ortaya çıkan yeni alternatiflerine karşı korumak ayrıntılarla mümkündür. Her keşif kendi alternatifini yaratır, kopyalanabilir ama ya ayrıntılar… Ayrıntılarda yarattığınız innovasyon kopyalanamaz bir değer yaratır. Tüketici algısında muadili olmayan bir alan oluşturur.
Ünlü Kentucky Fried Chicken firması uzaydan görülebilen bir logo tasarlamış. Bu yeniliğin tavuğun etine kattığı lezzet nedir sizce ? Uzaydan kaç kişi bu logoyu seyredebilir?
KFC kadar lezzetli bir ürün çıkarabilir , bulunurluğunuzu aynı oranda arttırabilirsiniz ama bir KFC olamazsınız. Çünkü KFC et üzerindeki farklı bir baharat çeşidi değildir. Hayatı, teknolojiyi takip eder. Her şeyde ilk olmanın tüketiciye verdiği mesaj “ ilk ne keşfedilirse biz, onu, sizin için bulur, getirir lezzetimize ekleriz, bizi takip edin ve güvenin” dir. Öncü olmanın somut bir göstergesi, başka bir alandaki ispatıdır. Herkesin merakla seyrettiği bir gelişim gündeminin içine dahil olup boy göstermektir.
Takip
Ünlü Kentucky Fried Chicken firması uzaydan görülebilen bir logo tasarlamış. Bu yeniliğin tavuğun etine kattığı lezzet nedir sizce ? Uzaydan kaç kişi bu logoyu seyredebilir?
KFC kadar lezzetli bir ürün çıkarabilir , bulunurluğunuzu aynı oranda arttırabilirsiniz ama bir KFC olamazsınız. Çünkü KFC et üzerindeki farklı bir baharat çeşidi değildir. Hayatı, teknolojiyi takip eder. Her şeyde ilk olmanın tüketiciye verdiği mesaj “ ilk ne keşfedilirse biz, onu, sizin için bulur, getirir lezzetimize ekleriz, bizi takip edin ve güvenin” dir. Öncü olmanın somut bir göstergesi, başka bir alandaki ispatıdır. Herkesin merakla seyrettiği bir gelişim gündeminin içine dahil olup boy göstermektir.
No comments:
Post a Comment