Digitürk reklamları ve konumlandırma
Digitürk reklamlarında her şey normal gözüküyor. Genelde ünlü ve sempatik oyuncularla yapılan, iştah arttırıcı bir sunum , faydadan bahsetme , diğer Tv kanallarından farklı olanı vurgulama , akılda kalıcı bir müzik ve tekrar…
Hatta, reklamda kullanılan koltuğun çok doğru bir seçim olduğunu , bir moda halini alarak çoğu işyeri ve evde kullanıldığını görüyorsunuz. Koltuğun ismi “ digitürk koltuğu” olarak insanların hafızasına kazındıkça , tüketici koltuğu gördüğü her noktada Digitürk’ü hatırlayacaktır.
Ancak gözden kaçan ayrıntı bir nokta var gibi …
Reklamdaki oyuncular koltuğa kurulmuşlar , hareketsiz bir şekilde , rahat bir tavırla uzanıyorlar, hatta bazıları esniyor ve reklamın son sahnelerinde koltuğa daha fazla yayılıyor. Bu, tüketici bilinçaltına patates gibi akşama kadar televizyonun karşısında yatan bir imaj veriyor. Şu anki gündemde ; televizyon öldüren bir eğlencedir , boşa geçen zamandır gibi bir algılama hakimken, bu imaj üzerinde biraz oynansa daha iyi olmaz mıydı ? Tüketiciye , daha eğitici proğramlarla karşınızdayız , daha katılımcı , farklı görüşlere yer veren gibi mesajlarla daha farklı bir konumlandırma yapılamaz mıydı ? Elinde kumanda, patates cipsi yiyen Amerikan kültürüne yakın bir imaj yaratmıyor mu bu reklam ?
Takip
Hatta, reklamda kullanılan koltuğun çok doğru bir seçim olduğunu , bir moda halini alarak çoğu işyeri ve evde kullanıldığını görüyorsunuz. Koltuğun ismi “ digitürk koltuğu” olarak insanların hafızasına kazındıkça , tüketici koltuğu gördüğü her noktada Digitürk’ü hatırlayacaktır.
Ancak gözden kaçan ayrıntı bir nokta var gibi …
Reklamdaki oyuncular koltuğa kurulmuşlar , hareketsiz bir şekilde , rahat bir tavırla uzanıyorlar, hatta bazıları esniyor ve reklamın son sahnelerinde koltuğa daha fazla yayılıyor. Bu, tüketici bilinçaltına patates gibi akşama kadar televizyonun karşısında yatan bir imaj veriyor. Şu anki gündemde ; televizyon öldüren bir eğlencedir , boşa geçen zamandır gibi bir algılama hakimken, bu imaj üzerinde biraz oynansa daha iyi olmaz mıydı ? Tüketiciye , daha eğitici proğramlarla karşınızdayız , daha katılımcı , farklı görüşlere yer veren gibi mesajlarla daha farklı bir konumlandırma yapılamaz mıydı ? Elinde kumanda, patates cipsi yiyen Amerikan kültürüne yakın bir imaj yaratmıyor mu bu reklam ?
3 comments:
Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!
kd 12
timberland outlet
longchamp
kobe 11
birkin bag
yeezy boost 350 v2
air jordan
nike vapormax
supreme hoodie
birkin bag
luxury replica bags ELRU replica designer bags FIQW replica designer bags EGQW
Post a Comment