04 January 2011

Yaratıcılığın sınırı uygulanabilir olma noktasıdır...

Son dönemlerde moda olduğu üzere müşteriyi etkilemek için duygusal noktasından mı yakalamak gerekiyor ?

Media Markt bu duygusallığı fiyat noktasında bulmuş ; en iyi fiyat garantisi ile tüketiciyi duygusal noktasından yakalıyor.

Duygusallık önemlidir ama dayanağı olmayan bir duygusallık yönlendirmeyen, teşvik etmeyen bir reklam filmi gibidir.

Media Markt fiyat noktasına odaklanmış bir firma. Oluşturacağı duygusal bağlar da fiyat noktasını vurgulamalı, bu noktaya tüketiciyi çekmelidir. Aksi, durumda tüketici duygu dağılması yaşar.

Mağazanız neyi temsil ediyor ? tarzıyla mı ön plana çıkıyor, fiyatıyla mı…

Vurguladığınız her bir unsurun, fiyatın, ürünün işaret ettiği yön , temsil ettiği değer olmalıdır.

Aksi halde mesaj dağılır, bilgi ve mesaj kırıntılarına dönüşür.

Bir mağazanın yaratıcı olmaktan daha çok, doğru düşünmeye, analiz etmeye, ahenge ve denemeye ihtiyacı vardır.

Yaratıcı olmaktan ziyade biz bir ürünün nasıl daha kolay ve değerli biçimde satılır, bunu bulmaya çalışıyoruz, trend kavramlardan etkilenip tüketiciden kopmayalım…

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us